Sjätte sinnet

Sjätte sinnetIkväll har jag planer på att se på sjätte sinnet Jag har sett filmen någon gång förut men det är rysligt bra så jag ska nog se på den ikväll igen. Den handlar om en pojke som har ett sjätte sinne, han kan se andar. Han går hos en psykolog som ska hjälpa honom att bli frisk, då ingen tror att han ser andar utan han pratar för sig själv. Mycket spännande film tycker jag! Den går på trean klockan tio ikväll.

Vi får se hur länge jag orkar kolla på filmen innan jag somnar. Jag gick upp strax innan sex imorse och började jobba kvart i sju, imorgon ska jag gå upp halv sju för jag ska till skolan. Sova får man göra i ett annat liv.

Bild; tv3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0