De tre bockarna bruse

Oj vad trött jag är efter en dag som vikarie. Jag läste en bok för några barn innan lunchen, de tre bockarna bruse, det gick undan att läsa och jag föreslog att vi skulle leka en lek innan vi går och frågade barnen vad de ville. De funderade och funderade och sedan kom någon på att de vill leka tre bockarna bruse. Så de satte fram stolar som bro och bestämde vem som ska vara troll och de tre bockarna. Sen fick jag läsa sagan igen och de fick säga replikerna med lite hjälp av mig. De hade roligt och improviserade ibland, så roligt var det att titta på och hjälpa till och att de själva kom på vad de ville göra!

Jag hittade en gammal bild på mig och mina gamla brillor och en hatt :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Då är det riktigt nice du ;)



Hur är det idag? :)

2012-05-21 @ 15:48:43
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja såg den i något inlägg nedanför, den var tjusig! :) Jag ska ha en text på ryggen har jag tänkt, typ mellan skulderbladen någonstans :) Har velat ha just det citatet/ordspråket ett tag, men inte riktigt vetat i vilken stil jag vill ha. Men satt igår och letade efter massa fina stilar och nu har jag hittat 4 som jag skulle kunna tänka mig. Så nu gäller det att bestämma sig för en av de stilarna, sen kan jag boka tid till vintern :D

2012-05-21 @ 15:59:15
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0