Klassresa i Västerås

Idag har jag varit på klassresa i Västerås med min partnerklass. 21 sexåringar åkte jag med, lärarna var även med. Vi fikade först i Vasaparken och sedan gick vi till Djäkneberget där vi lekte i en lekpark och åt på restaurang. Det har varit jätteroligt men intensivt. Barnen hade lite svårt att vänta på restaurangen på deras mat och när de skulle komma med drickan osv. Men det gick jättebra, de har öven haft tankar om gud idag.
- Gud har gjort allt det här, den här bänken och stenarna, det har min bror sagt. Men Gud har inte gjort cyklarna tror jag.


Kommentarer
Postat av: Mia

usch då, då vart det ingen ledighet alls den sommaren för dig :/ Jag har fyra dagar ledigt nu innan jag börjar jobba på måndag, sen slutar jag den 17:e augusti så jag får två veckor ledigt då. :) Då ska jag passa på att åka ner till södra sverige :D

2012-06-07 @ 17:57:40
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: danten89

Yeah =)

nice dag ni hade då.



Ikväll blir det samma för mig, haft fullt upp idag, så det är jag värd :)



Kram

2012-06-07 @ 18:03:34
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0