Examensarbete

Lev i nuet, fånga dagen.. Hur många såna ord har man hört? Tyvärr så fungerar inte det för mig just nu då det ska skrivas ett examensarbete om en termin. Det har hela tiden känts så långt bort. Termin 7. AU3. Den sista terminen. Nu är det bara två månader kvar, sommarlov och sen börjar den! Men vad ska man skriva om? Jag har en kamrat att skriva med i alla fall. Vi har varit inne på genus och se hur lärarna bemöter eleverna, på vilket sätt är det annorlunda när de bemöter killar respektive tjejer. Men idag tänkte vi till en sväng, är det verkligen det vi vill skriva? Min första termin var jag inne på att skriva om mobbning, det skulle väl vara intressand? Men det finns ju typ 1000 saker att skriva om, man får inte göra det för stort heller och det måste vara pedagogiskt inriktat. Men det är ju som sagt fyra månader kvar till terminen börjar så vi får fortsätta fundera.


Startsida www.mdh.se

mdh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0